tar vara på en ledig dag

Jag är nästan klar och ska om ungefär en timme cykla, jo jag ska cykla till bussen i den här värmen, för att åka till Helena. Vi är bjudna på middag, hehe nej det är INTE en dejt. Allt började med ett skämt och det slutade med en middag, trevligt. Jag är ju sminkad och klar, eller mascara då. Får väl ta bort det blanka innan jag går på bussen, hehe....

Har tagit typ 40 oseriösa bilder med camen nu, KUL!


ja den första bilden är ju liite mer seriös än den andra, det roliga är att jag har två versioner av den andra bilden och den här blev bäst. sjukt snygg.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

yeeey! Du kanske ska ta o vara med i modelljackten på kanal 5 play?:O

2011-06-30 @ 10:34:18
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0