uttråkad



Eftersom jag har så sjukt tråkigt, så slänger vi in en lista innan jag & Hanna hoppar iväg till stallet!

Vilken svordom använder du mest? fan
Äger du en iPod? nej, mobilen har mkt bättre hörlurar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.00 imorse
Hur många resväskor äger du? ingen faktikst, eller okej en weekend-bag eller 2...
Använder du flip-flops? nej, tyvärr. Men det är KUNG!
Var köper du dina matvaror ifrån? jag köper inte mat, men om jag skulle så typ ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden. Alla gånger. Blir skitful på bild.
Vilken var den senaste filmen du såg? Never say never tror jag, senaste filmen jag såg klart va det iaf...
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? hehe, vän^^
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror på hur mycket jag skulle vinna!
Har någon någonsin kallat dig lat? ehm, jaa!!!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men ögondroppar funkar lika bra!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jag vet inte faktikst,
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? tror inte det, veckan har ju nyss börjat
När var senast någon stötte på dig? hehe, ett tag sen. mer än så bör jag inte säga ;)
Vad åt du till middag senast? kyckling
Använder du huvtröjor? Ibland.
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? pappa
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbanaoch "fritt fall"
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? med all säkerhet, ja!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 054
Tittade du på tecknat när du var liten? antagligen, alla småglin gör det
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? inte jättestort, inte jättelitet
Hur många syskon har du? tvåååå
Är du blyg inför det motsatta könet? Nä, beror ju på vad man menar med blyg oxå
Vilken film kan du alla replikerna till? Sunes sommar, helt klart!
Äger du några band t-shirts? nej, för guds skull!
När flög du senast? ett par år sedan
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6
Läser du för skojs skull? nej, bara tidningar
Pratar du några andra språk? ja, engelska och lite spanska, men bara lite
Diskar du din egen disk? Nej, det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt? nej, tror inte det
Har du en stationär dator eller en laptop? Lappis.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? beror på
Kan du kasta macka? OM jag kan!
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och cola light. Och sällskap.
Vem var din favoritlärare och varför? Mattias tror jag, för han va bäst!?
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, det tror jag inte.
Vad har du för väder? moln typ, regnade nyss
Har du en blogg? nej,bara som det ser ut!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? gillar inte något ämne speciellt mycket
Gillar du att flyga? Nej. inte alls
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.
När sov du senast på golvet? Det kommer jag inte håg.
Vilken är din favoritdrink? ....
Gillar du din boende-situation? Njaaaa
Vilken är din mammas hemstad? Karlstad
Din pappas hemstad? the same.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? några timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nejjj, långt ifrån
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej, det gör jag inte
Vilken är din favoritfrukt? vattenmelon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? beror på
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ibland, beror på.
Tror du på liv på andra planeter? nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Hmm… Det kommer jag inte ihåg.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte att gud finns
Vad var det senaste du åt? antagligen något extremt onyttigt, jag är en tjockis i en hyfsat "normal" kropp
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? dom gillade det, antar jag?!
Gillar du senap? ingen favorit, men på korv går det ner!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det är syndast om mig i hela världen, nejdå. att det vänder kanske
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? maybe
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, aldrig
Tycker du om att krama folk? inget jag gör så ofta, men det kan ju vara trevligt
Skulle du säga att du är trendig? Oh ja, shit pommes alltså!
Äger du en digitalkamera? no
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? INGEN!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror nog på vad ärendet är.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Det ska bli ett sant nöje att döda dig
Tycker du att du är attraktiv? Hahahahaha!
Vad är du allergisk mot? Pollen
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? antagligen något fint, hehe
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla, sätt fart för i helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0