110308



Nääe, men har ni varit inne på nelly eller?, FAN va snygg sidan har blivit. Kläderna har jag inte hunnit kolla på så mycket, men sidan är ju så jävla snygg!
Det va väl det typ, annars så borde jag plugga lite till, men jag är hungrig= ingen koncentration. Så det får helt enkelt bli efter maten och duschen. För jag stinker klor, inte så mysigt om jag får säga det själv. Det blev 1000m klädsim med klassen och sen 1000m efter skolan, och då va träningen gjord!

För övrigt så slutar jag halv 12 imorn men ska äta med några kompisar. För en av dom fyller år, hipp hipp hurra lixom ni vet! Nu ska jag kika in på facebook igen, adios!


ni får en random gammal bild så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0