110320


godmorgon, eller god förmidag?! Jag har ialafall varit vaken sen halv 8 imorse, inte så mysigt. Men det är ju sol ute ialafall så dagen kankse blir ganksa bra ändå?
Med tanke på att det är vilodag idag så borde den ju bli bra. Imorgon startar en ny vecka, med träning! Dock inte så mycket löpning, men ibland ska man kanske vila benen och fötterna också.
Eftersom det sliter ganska så mycket, när man springer upp & ner som jag gör. Det är stooooor skillnad på löpband och att springa ute där det oftast inte bara är helt platt hela tiden...

Slutsatsen är alltså, att det är mer effektivt att springa/gå ute än på ett löp/promenadband! Att variera träningen är ju också bra. Men nu så va det ju inte det jag ville komma fram till men...
Det är ju fint väder som jag ska innan, det ska ju firas med ialafall en liiiten stund ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0