110328



jaaa, nu sitter jag här fast att jag borde plugga....  Ni vet, bortförklaringar. jag ville egentligen bara slippa plugga, drf som jag hänger här på denna sidan.

Vad har jag gjort idag då? Jo men jag har varit i skolan (surprise) och sen i stallet. Bör även sägas att jag inte va i skolan så länge, för det va nån mässa här, där vi som är något bor. Det va folk som inte kunde tagga ner för Petter va där, man bara men chilla vettja!
Sen har jag inte gjort så mycket mer, solat förutom varit i stallet då. Sen har jag hällt i mig lite cola light, nu är det nog dags för en frukt tror jag...  Helt onödigt men ändå, vi får se hur formen håller sig till beachen lixom....


blev glatt överraskad när jag såg mitt kontoutdrag, eller vad der heter. Nu bara svamlar jag, ellernåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0