A child called "It"


Jag läste i 9an böckerna "pojken som kallades Det" och "pojken som inte fanns" (om jag minns rätt på den sista). Nu fick vi en uppgift i engelskan att läsa en bok, som vi väljer själva, läsa den och sen typ göra nån form av recension...

Skolbiblioteket here we come typ, ja men vi va där idag och jag fann just dom böckerna, på engelska. Jaa, tänkte jag varför inte läsa den på engelska också?! Så sagt och gjort, nu ligger den i väskan och jag har läst hela 15 sidor. Än så länge så är den mist lika bra på engelska som svenska... En liten recension kommer när jag är klar.. (bara 200 sidor kvar ju, hehe)
Kan ju säga att just den första boken, "pojken som kallades Det", är riktigt bra men också riktigt hemsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0