bullshit

Är hemma från vår kusin nu, det blev en trevlig stund. Jag däckar nog tidigt ikväll eller ja tidigt och tidigt, vi vet ju hur det där blir! Ska slå en pling till fina Amanda tänkte jag ♥
Först tänkte jag bara slå hål på en liten myt(?) att vi tvillingar känner vart den andra har ont etc. NEJ NEJ NEJ och åter igen NEJ, vi kan inte det! Eller vad vet jag någon flummig person som har rökt på lite för mycket tror att den kan göra det men det tror inte jag att man kan. Man sitter ju inte ihop i samma kropp direkt men folk får tro vad de vill. Men däremot tror jag att vi har enklare att veta vad den andra känner än vanliga syson genom att bara vara i samma rum till exempel. Men jag kan inte känna om Elin mår dåligt om hon är på sin skola och jag min så funkar det inte. Kan nog förklara bättre en annan gång men ville bara ha det sagt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0