godmorgon


Jag kan ju uppdatera er vad som händer, såhär 9 timmar sen förra inlägget. Jag va inte uppe tidigt som fan och gick ut och sprang, utan prioriterade ½ timmes mer sömn, sen insåg jag att mycket glass hade satt sina spår på kroppen. Då insåg jag att det blir träning sen. Också har vi simning imorn på idrotten, klädsim av allt lägger dom in sådär på en tisdag....

Sååå, ge mig en vecka eller 2 så är jag tillbaka i min vanliga form sen. 2 veckor tar det nog ja, eftersom det kommer fler helger och det är stallet 4 dagar nästa vecka, då hinner man inte med allt man vill :)
Nu ska jag fortsätta gör mig till människa, adios!


såhär ska det se ut! Bara 3½ månad, sen är vi där... 4 månader tills jag är heeelt ledig (efter jobb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0