sov gott sverige


och där va lovet slut, eller okej jag är ledig imorgon också. Men då ska skolböckerna göra mig sällskap, men innan det så blir det uppstigning tidigt (för tidigt för oss människor) för ett litet träningspass sen ska jag ju som sagt göra en djupdykning i böckerna, när jag har kommit upp till ytan igen så blir det eventuellt ett till träningspass, beror på hur trött i benen jag är..

Annars då? jo det är fint måste jag säga, bort men snön och in med massa värme så är jag i mitt esse! Sen en massa sömn på det, ska lägga ihop datorn om 5 min eller nåt. Sov gott sverige så hörs vi nästa gång jag får några minuter ledigt!


ska jag skratta eller gråta när jag ser bilden?
antagligen lägga skämskudden för ansiktet. herregutt, hur kan man ta kort på en sån skabbigt klädd människa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0