tired


hej jag lever hejdå, typ. Dagen har väl sett likadan ut som alltid, dock med prov. Finns inte så mycket mer att säga just nu..
Har tränat så min kropp skriker efter att få sova. Jag är hungrig också, längtar efter frukost. Det är ju bara 8½ timme kvar dit, det betyder ju att det är dags att sova..

Imorgon blir det skolan sen träna, men kanske lite kika i affärer (haha, lite kul lät det allt) för jag har sett snygga bikinis (?) på bik bok. Rikigt snygga, sen kanske det följer med skor hem också, man vet ju aldrig! Sen när jag har kommit hem så ska jag väl tjocka till det med glass kanske, eller godis. Fan va svårt att välja ändå, men dajm & vaniljglass med chokladsås och kolasås och jordgubbar...
hörde jag tjock? Jag testar en ny diet förstår ni, hehe.
(det låter värre än vad det är, jag lovar!)


ja, ni får nöja er med detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0