why is everything with you so complicated?

Har inte varit hemma vid datorn på ett dygn nu, för att livet äger faktiskt mer eller mindre. Gårdagen, natten och dagen spenderades med mina stjärnor Hannah och Amanda. De lyser upp mina dagar måste jag faktiskt säga, eller nej inte faktiskt för jag är inte alls förvånad över det. Trevliga prickar jag önskar att jag kunde förklara hur roliga dessa små mongon är men jag tror inte att jag kan det.
Vi började klockan 1 idag så dagen var ganska kort men på idrotten hade vi box, vilket är rätt så jobbigt kan jag säga. Men det var skönt på samma gång, insåg att min lilla vän Daniel inte var så liten längre. Han är fin ändå ;)

Nu ska jag inte göra något mer vettigt, börjar halv11 imorgon. Soft kväll får det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0