110502


hallooo!
Nej, det blev inte mycket sol igår. tyvärr har vädersidorna fel ganska så ofta, men jag lever vidare. Skola idag, dock bara 2 lektioner och imorgon är jag ledig, eller egenltigen inte men hur värt är det att åka till skolan för EN lektion?

Annars så har jag tränat idag, och nu är jag tröttttttttttt. Ska väl kankse sova snart, hehe. nödvändig information där. Imorgon ja, då blir det en god frukost i lugn och ro innan ett träningspass vilket just nu känns väldigt jobbigt, men men det är bara att ta tjuren vid hornen! Sen så sitter jag här och funderar på om jag önskar mig nåt mer när jag fyller år. men får väl tänka lite mer tror jag, och jag vet att jag inte använder stor bokstav i början av meningar.


jag orkar inte lägga in bilder nu,sååååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0