110503


det har varit en konstig dag idag, först gick jag upp vid 9 och fixade frulle. Den åt jag från halv 10 till 10 typ och jaa jag va mätt, så jag gick och la mig i soffan och kollade tv....
Nu kommer det konstiga, jag släpade mig och mitt fläsk ut på en löpartur och när jag har sprungit typ 2 km, så ser jag att det regnar längre bort, ganska så tufft tänkte jag... Jag såg mig själv springa igenom regnet...
Men när jag kommer dit där det regnar, så är det SNÖ. Så jag sprang där i snö och motvind (vilket det va ca 80% av turen, iof), galet.

Men nu ska jag ta tag i livet och ringa lite samtal, det vankas firande av födelsedag. (kalas kändes konstigt att skriva)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0