gör som mina favoritbloggare Forresta och Dalle

Om mig…

Namn: Hanna E....

Piercingar: över hela kroppen, ni skulle bara veta

Tatueringar: kolla min rygg nästa gång

Längd: 164 :(

Skostorlek: 38

Hårfärg: råttfärgad, mycket fint!

Fräknar: på sommaren ja

Motto: vet inte, "lev dagen som det vore den sista", det passar nog in på mig heheh....

Kär? - nej, eller i 4 personer om man frågar min fina vän Serwa men det gör vi ju inte nu kom jag på

Önskar du att du bodde någon annanstans? – vid detta tillfälle, nej

Tycker du att du är attraktiv? – tänder väl inte på mig själv heller?

Dricker du? – vatten varje dag, hela tiden. aldrig något annat

Röker du? - duktig flicka så nej...

Vilket schampo använder du? – oftast tvättar jag inte håret men det är säkert något som gör att håret blir tjockt, växer fortare, tar bort alla kluvna toppar etc....

Vilken parfym använder du? – Fancy heter den ;)))

Vad är du rädd för? – att bli ensam

Gillar du att tvätta? – hobby <3

Gillar du berg- och dalbanor? – ÄLSKAR
 

Senaste...

Filmen du hyrde? – ingen aning faktiskt

Filmen du köpte? – köpte väl film i 4an sist eller så...

Låten du hörde: Next 2 you

Låten du laddade ner? – veronica maggios nya album

Personen du ringde? - mammmmma

Personen som ringde dig? - mammma

TV-program du såg? – Big brother

Person du tänkte på? – oj, haha. mamma?

 

 

Favorit...

Låt: alla låtar mina vänner sjunger ;)

Sak att göra: ingenting

Sport: ridning, eh nej nu tänker ni snuskigt. jag tänker HÄST

Dryck: vatten sa vi va?

Kläder: kläder efter väder

Film: oj, Remember me är bra

Bil: ..

Serie: är fast i Andra Avenyn igen, jag laddade inte ner andra säsongen igår iaf

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? - ja

Gråtit över en flicka? - har nog det faktiskt, eller blev nog mer arg på mig själv men?

Ljugit för någon? - ja

Varit i slagsmål? – hihi nej

Blivit arresterad? – pappas flicka så nej

Träffat någon från internet IRL? – inte bestämt träff direkt

 

Antal...

Gånger du varit kär? – en gång, fan va kär jag var, eller vi i varandra

Gånger ditt hjärta brustit? – alltså, en typ?

Hjärtan brustet på grund av dig? – vet inte, noll eller ett

Tjejer du kysst? – heheh ingen......

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? – en hel fin hög

Gånger ditt namn varit med i tidningen? – så många att jag kan ränka dom på två händer

 

Senaste...

Boken du läste? – Jessica Anderssons bok, bra fråga vad den heter men den var bra

Personen du fick e-mail av? – läser inte min mail....

Personen du fick brev av? – hehhe kommunen

Personen du fick sms av? – Susanna

Gången hela din familj åt middag tillsammans? – i helgen

Saken du köpte? – Loka vattenmelon, god som fan

 

 

Random...
Vad har du gjort idag? – varit i skolan, träffat helena, fått jobb hehehhehehe

Var det kul? – bästa dagen på hela veckan än så länge

Brukar du svära mycket? - aldrig

När stiger du upp på morgonen? – halv åtta kanske lite innan! ;)

Vad har du på dig? - oftast kläder men ibland inte ens det!

Vad ska du göra ikväll? – SOVA

Vad är du allergisk mot? – sånt där äckligt ljud som det blir av tallriken när man drar besticken

Var har du ont? – ingenstans

Använder du hårspray? – ibland

Kan du stå på händer? – jag HAR kunnat men osäker om jag kan nu alltså

Håkan Hellström eller The Ark? – ingen helst?

Salt eller socker? – men svart eller vitt, det går ju inte att välja man har dom till olika saker..

Gillar du ketchup? – bara ibland!

Är du glad nu? – ja fast nej

Var du glad igår? – gårdagen var fan lite jobbig

Vad dansar du till? – musik hoppas jag

Stockholm är... ? – fint?

Göteborg är... ? – KUUUNG

Kan du sjunga? – enligt mamma och Amanda kan jag det ;)

Spaghetti eller makaroner? – spaghetti, eller om makaronerna har rolig form går det bra också

Land du vill besöka? – nordkorea heheh................... nej men USA


Kommentarer
Postat av: josefine thyberg

forresta och dalle! <3

2011-05-25 @ 22:14:01
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0