helt jätteklar

Hej!

Måste säga att min dag igår slutade väldigt bra, big brother gick som jag ville det blir ju så spännande nu. Jag följer det slaviskt, eller så mycket jag kan. Sedan var det bara en bra kväll igår, pratade med en kompis till lite för sent men då vet man att det var bra iallafall.
Idag i skolan har jag blivit klar med ALLT, jag har alltså ingenting kvar att göra i hela ettan som har att göra med plugg. Måste erkänna att det känns väldigt skönt, känner att jag kan koppla av på riktigt nu. Det betyder att jag är ledig imorgon men ska iväg till skolan på onsdag någon timme matte och en sista idrott för terminen. Det blir säkert bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0