jag soooooftar

Mina två senaste dagar har gått ut på att vara i skolan på förmiddagen och sedan sluta för att ta en liten sväng på stan för att kanske shoppa något. Idag tog jag dock tag i mig själv för jag gick till banken (visst är det vuxenpoäng?) för att sätta in pengar (nu låter jag rik!!!). Det gick finfint, trevliga personer det jobbar på banken btw! Sen gick jag vidare till min frisör för att boka en klipptid och för att slinga. Jo men visst jag ska bli ljusare i håret och den 10 Juni smäller det....

Väl hemma drog jag och Elin till stallet för att jag skulle hoppa idag. Fan det var jobbigt måste jag säga men det gick bra, jag är HEL! (sist någon hoppade hästen bröt hon benet så det måste ju vara lovande?) :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0