nödvändigt?!


sådärdå.Efter en lång dag är vi hemma och har käkat lite... Eller aa, jag har väl käkat ganska så mycket idag, känns det som ialafall! Men det är ju helt okej lixom, det enda som slank ner va en glass som fick agera mellanmål med ett äpple! Funkade perfekt, säkert en massa mjölk i glassen!

Sen så blev det en tur på H&M, igen!


2 långklänningar som ungefär ser ut såhär, dock är det en vanlig rygg (fast dom hade inte den på h&m´s hemsida) köpte en svart och en svart&vit randig.


en jupsuit som inte heller ser ut såhär, utan har vanliga axelband.... Den fanns inte heller på h&m's hemsida, eller jag hittade den inte i svart.

Blir att köpa vita låga converse snart, sen har jag nog inga mer "måste" köp kvar... Inte för att detta va så nödvändigt men...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klänning nr. 1 ser jättelång ut. klänning nr. 2 diggar jag starkt.

Ni måste höra senaste nytt från andreas Wijk som bara jag vet:P ska berätta det för er om han inte skriver på bloggen...

2011-05-21 @ 19:28:58
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0