110531


det är ju första juni imorgon, vilket innebär att det är sommar på riktigt! Idag har det bara varit jobbigt att ha kläder på sig, eftersom man har känt sig som värsta svettmonstret. Jag blev det när jag va och tränade, hehe. Som att ta sig en dusch ungefär...

Ialafall så åkte jag och köpte skor och ja lite så efter jag hade tränat...  Hade även på mig mina hilfiger för första ggn idag, mkt sköna men måste köpa såna där kuddar som man kan ha framme vid foten. Annars gör det ont!


Köpte ett par converse, btw!  (bilden hänger ju inte ihop med converse men)

Kommentarer
Postat av: sarah

super snygga skor!

2011-06-02 @ 11:59:04
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0