2 månader


hopphopp, insåg nu att tiden går himla fort. För 2 månader sedan så va det 12e september, känns som om det va igår typ... Om 2 månader är det 12e december, då har det hunnit vara jul, nyår och jullov. En hel del annat också men tiden går ialafall sjukt  fort, det va väl typ det som jag ville förtydliga ytterligare en gång!

Denna dagen blev ju ganska fin ändå, träning med lite smärta. Det är himla jobbigt när man har så mycket mer att ge men måste hålla tillbaka för att man inte vågar maxa. Så jag maxade värmen på duschen istället, gjorde mig varm choklad efteråt och nu sitter jag här, har ätit ett äpple, hällt i mig den varma chokladen och ska fira med cola om jag inte somnar innan det!




nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0