challange



typiskt detta att när man inte har pengar/har bestämt sig för att spara/inte ska köpa något, så hittar man ALLTID massa fina saker man vill ha eller så kommer man på något som man MÅSTE ha!
Det hände idag på H&M, hade jag inte haft lite karaktär, så hade jag varit typ ruinerad nu. Såg en superfin blus, luktade på en underbar parfym, insåg att jag måste ha en ny mascara. Sen mitt uppe i allt, så inser jag att jag behöver en keps.
Men jag kanske inte behöver säga att det vankas jul (julklappar) och mitt hår behöver sig en omgång hos bästa frisören. Låter planeringen bra?

kom just på en utmaning, inte förlora ett öre på koret tills nästa studiebidrag kommer,(bör säga att jag typ har 10 spänn i plånboken, men en liten extra gömma med inte allt för många kronor i också!!!) 9 dagar kvar (tur att det är 30 dagar i november!). Är ni med? Jag kör på det ialafall, nu jääävlar!!!


det är superbra att dom inte har cola light i skolan, för jag slipper bli fattig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0