dö!


jahapp, here we go again. Träningen gick bra och jag skippade att springa efter spinningen, kör på löpning imorgon. Det som är skönt när man inte är skadad längre är att man kan öka längden på passen, jag ökar med 5min varje vecka. Så förra veckan sprang jag 20 min (i sträck alltså) och imorgon blir det 25 min, det låter så sjukt lite med på ett löpband så känns det som om man ska DÖ (helt  seriöst) efter typ 10-15 min!!! Det är lite konstigt faktiskt!?!
MEn en sak är bra, min kropp börjar återgå till normalt läge igen. Bäst för mig att jag hängder med i hjärnan också, dvs. tänka på vad jag käkar och sånt! (typ mycket sömn!)

Blev kär i ett par jeans idag också, Levis curve eller vad dom heter? Dom satt perfekt, tajt och bra. Inte så att jag behövde lägga mig ner i provhytten för att få på mig dom men.... hehe




kul jobb! 1a bilden är från förra året och den andra från detta året... (vi hade ju ialafall tur med vädret, vilket vi inte har nu,... blåser&blåser sen så blåser det liiite till!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0