glad mage



träningen gick superbra idag, känns skönt att vara på väg tillbaka igen! Nu sitter jag ju såklart med företagsekonomiboken, prov imorgon och ibland känns det som om jag inte kan någotning alls och ibland känns det som om jag kan en hel del. Konstigt det där?!

Tittade på Biggest Loser förut också, vääärsta tjockisen va med. Räknade lite snabbt ut att han vägde MER än 5 gånger så mycket som jag gör. FEM Elin till lixom, viktmässigt. Dock bestod ju hans kropp av typ enbart fett. Jag är hungrig nu, btw. (längtar egentligen till min fantastiska  frukost imorgon som kommer bestå av gröt.) Jag gillade inte havregrynsgröt först, men har lärt mig att gilla det med lite hallon i och kanel. Sen lite mjölk i det så blir magen glad!
I övrigt har jag ingenting mer att säga, trött på att NRJ spelar samma musik hela tiden... nu ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0