lite för bra


efter att ha spenderat typ hela dagen med företagsekonomiboken så är jag nu en fri fågel. Himla duktigt ändå av mig att plugga på lovet, har ju aldrig hänt förut.
I övrigt ett lov som har gått fort men ack så trevligt. Igår bjöd dagen på en trevlig dag med Hanna (en kompis,hehe), vi har känt varandra väldigt länge och en fin historia som vi har tillsammans går inte att plocka ut. Inte heller någon sjuk historia, för det är liiiite för bra för att stå med här!

Annars så rullar livet på ganska så okej faktikst, såklart vissa stunder glänser mer än andra och kanske är det just dom som man borde ta vara på mer? Så tycker jag ialafall. Detta firar jag med en dusch!


Alltså denna bilden som hanna la upp...
1. jag ser himla störd ut.
2. jag ser lång ut
3. jag ser ut att ha lite färg, fast att jag just då frös så mycket att det inte fanns blod någon annan stans i kroppen än i fötterna och hjärtat (hjärnan hade lite blod också)
4. vad fan säger jag och minen, herregud!?!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0