Nike+ipod


huuuur kunde veckan gå så fort?!!?!?!? Jag klagar inte ialafall! Soft fredaga har det varit, som avslutades med ett iq-test i skolan. haha! Vilket skämt alltså, det va himla svårt faktikst!!!!

I övrigt känner jag för att trycka massa glass men ska försöka att inte äta ihjäl mig. Vill vara lätt när jag imorgon ska bege mig ut på ett träningspass UTE i kylan. Tänkte försöka mig på lite beckträning faktikst, får se hur det känns efteråt men jag hoppas att det kommer kännas bra. Ska även testa Nike+ipod då, spännande och se hur den fungerar!
Nu ska jag ta bort nagellack, sen vet jag inte vad som händer!?


Nike+ipod, är så att din ipod/iphone hittar skorna som det sitter nån grej i. Man får se hur långt man har sprungit, hur mycket man har förbrännt, det finns massa bra grejer faktikst! Pepp-röst också, superbra! Har andra appar också som är liknande, utvärdering kommer på dom lite senare när jag har testat dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0