sjukt bra!

Min helg kan beskrivas med svå ord, sjukt bra. Vad som hände förblir osagt men träffade många fina människor och ja allt blev som jag ville, om inte bättre. Bra utgång i Fredags, mysig dag i Lördags, allt för bra dag med fina vänner idag. Jag avslutar kvällen med att uppdatera den där jävla ajfånen, det ska tydligen bli så himla mycket bättre då... Och jag gör väl som alla andra och uppdaterar..

Något som är mindre bra är ju att jag insåg att i veckan när jag var utan min älskade ajfån en hel dag så var det första dagen som jag inte har varit kontaktbar på dagtid på jag vet inte hur länge. Måste kanske börja lägga ifrån mig mobilen då och då. Inte för jag kommer lyckas men ja ni vet, det låter bra..



självklart funkar det inte att lägga upp bilder.. kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0