älskade lördag

Den näst bästa dagen på veckan är lördag. Att sova ut känns som en självklarhet och idag tog jag det uppdraget väldigt seriöst. Efter att ha avslutat ett samtal igår runt kvart över 12 så minns jag inte riktigt vad jag gjorde men jag tror att jag startade ett avsnitt av Glee. Sedan somnade jag, och hjälp vad jag sov. Hade fått sms och samtal, alla innan 01, och ändå hade jag inte vaknat. Ber om ursäkt för det till dig som ringde. Nu ska jag komma till saken iaf, jag vaknade imorse att det var ett jävla hräj på undervåningen INTE OKEJ. Jag vaknade till slut helt utvilad vid halv 12. Så 11 timmars sömn blev det för mig inatt. Väldigt skönt!

Snart ska jag duscha och efter det så ska jag rota i mammas garderob lite. Spelkväll med dresscode väntar. Vi får se hur det slutar, bra förhoppningsvis!


bilden som är värdelös egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0