bara ibland



hopphopp, jag har varit extremt duktig och dammsugat (inte damsugat) lite och sen så har jag LÄST liite företagsekonomi, antagligen första och sista gången jag gör det på en helg. Det tog ju faktikst 5 minuter. Jag firar med att ha varit så duktig, genom att åka och träna om ett tag. En stund på löpbandet till ett bra tv-program i ½ timme, typ. Sen så lite återhämtning i 15 min, efter det kör vi 1 timmes spinning. Ibland är livet bra härligt. men bara ibland.
Vi får bara hoppas att jag somnar ikväll och sover sött. För imorgon är det träning på morgonen innan skolan. Men nu fokuserar vi på idag. Jag längtar redan tills jag får dricka en kall cola. finns inget bättre. isåfall undrar jag vad?!


tummen upp för att längta efter en kall cola. för det va precis vad vi gjorde här.. och jag vill tillbaka nu! fan va roligt vi hade. nu börjar jag bli nostalgisk så det är dags att sätta punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0