guess


man borde ju inte skriva något positivt nu, med tanke på den tragiska flygolyckan.. Men jag tycker att man kan tänka lite extra på alla de annhöriga som har förlorat någon närstående!

Men livet går vidare, mitt liv har verkligen gått vidare. Man börjar komma in i ett flow men skolan och allt sånt, klassen har blivit en klass och träningen går fint (dock lite tunga ben just nu, men det vänder det också). Annars gör jag inte så mycket, ska strax ner och hämta en cola och lite hallon. True Talent blir sen. (Och ja, Sofia Olsson är bäst. och ja jag har sett henne förut och jaa hon sjunger Celine Dions- taking chanses bäst). I övrigt så ska jag imorgon 15.45 sätta mig ner och slappna av ett tag. Gissa vad jag ska göra!


pusss, kom till mamma! (börjar intala mig att jag ska ha en RÖD jacka. svår tanke. men det är fint med rött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0