positivt



fan alltså, är inne i en konstig period i livet nu känner jag. Eller aa, det blir såhär ibland. Ni vet när man blir så jäääääävla trött på allt och alla?! När inte en jävel fattar vad man säger eller när ALLT, ja nu menar jag ALLT går emot en...
Då blir man ju så fruktansvärt irriterad. På allt. Jag blir svinarg när jag skriver fel på datorn, tappar bort mig i en text eller när nån säger nåt jävligt konstigt som jag bara inte förstår varför den säger det. Skulle kunna slänga datorn genom fönstret, precis nu. Man skulle kunna säga att jag har en släng av DAMP, men det gör vi inte nu. Blir bara så arg ibland. Sen trött på människor som TROR att dom vet, oxå gör dom inte det... Positivt här nu, men kanske vänder det snart? Hoppas det. Men ibland ska väl allt vara hopplöst. FAAAAAAAN! (arg som fan ja, eller jag är inte arg. jag typ är irriterad på nåt vis.)


man kunde ju önska att man va här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0