vi får se



här sitter jag och tittar på Lejonet Christian, på tv alltså. Hur gulligt?! (har för övrigt hunnit käka 2 knäckebröd, en apelsin och en persika idag oxå. inte för att det hade nåt med saken att göra, men ändå) Idag händer inte så mycket, inget alls faktikst. Eller jag ska nog träna sen, om mamma eller pappa vill köra mig till gymmet där ett spinningpass väntar, om jag kommer dit mycket tidigare så blir det en sväng på löpbandet innan också...
Man måste ju göra gott för sig om man ska kunna njuta av lite glass senare, men det får vi se hur det blir med. ellernåt.

Nu ska jag fortsätta titta på tv!

idol börjar ju idag oxå. spännande. Audition programmen är bäst, för då får man höra hur BRA alla är acapella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0