3h



blev just akut sugen på mannagrynsgröt, jag vet det är helt stört men ibland blir det så. Dock känns det inte riktigt som om det är rätt läge för det just nu. Men läge för något att äta, det är de! Var tredje timme behöver jag mat ungefär dock blir det ju flera timmar mellan varje mål när jag är i skolan. Jag har inte direkt orken att ta med mig en frukt och sen komma ihåg att äta den under dagen. Inte så bra att låta det gå för länge mellan varje gång man käkar, men man vänjer sig. tyvärr.

Jaa, äta va det ja. Honungsmelon vet jag att det finns, downstairs. Dags att börja uppladdningen för långpasset om väntar på fredag också. Alltid härligt att äta. Funderar på pannkakor imorgon, men vi får se vad det blir!

image description
honungsmelon i all ära, men vattenmelon tar priset för godaste melonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0