food

Är inne i en period där jag är sugen på något att äta, men vet inte vad. Så nästan allt jag äter blir inte så gott, jävligt jobbigt! Eller så är jag jättesugen på något men vi har inte just det hemma.
Det är oftast så att jag vill ha följande; cola i burk, tuggummi, M&M's eller något annat jag gillar. Jag är lite kräsen när det gäller mat, men gillar väldigt mycket. Men det ska vara noga utvalt så att säga! Just nu står en kall cola högt upp på listan, tuggummi lika så! Undrar mest vrf jag tjatar om detta? Borde sova snart med tanke på tröttheten som har funnits hos mig ett par timmar.

Vi får se hur matdagen blir imorgon, en sak är klar och det är att de är vila imorgon, kan bli en promenad och stallet! Bjuder på en bild på mig själv innan träningen idag! Snällt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0