Fredagstankar

Medans jag väntar på att Hannas nedladdning ska bli klar så jag kan titta på lite webb-tv, så kan jag skriva några rader här.

Kan ju börja med att säga att min dåliga period börjar ta slut, tror det hängde ihop med lite för lite sömn och mycket träning. Tränar man mycket så måste man sova en hel massaaaa!! Men det fanns och finns fortfarande saker som gör endel saker helt fucked up!

Som tur är kommer det bra perioder efter dom dåliga, som man måste ta vara på! Vet inte vad som har gjort detta till en bra period, men bra människor runt mig som bryr sig. På riktigt. Först mina finaste bästa vänner som är så fina på sitt sätt och som får mig att le varje dag!
Men kanske måste jag hylla Hanna lite, även om vi kan fälla onödiga kommentarer ibland så ordnar det sig ändå. Alla timmar i stallet där ja, tiden nästan står stilla ibland. Tankarna flyger iväg och ja, vi kommer fram till mycket bra. Vi har det fint, ibland lite väl fint. Finare ska det bli, kan jag lova.
Fint inlägg ändå, bra avslutning på dagen. Hoppas bara att nedladdningen är klar nu. Ibland är dom jobbiga, Hanna och hennes kille. 112 på liv och död är en viktig kvällsrutin......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0