summer!?

Ååh, kan inte komma ihåg senast jag kom hem från skolan och inte pluggade!? Va en soft dag i skolan iallafall, bra avslut på veckan! Ännu bättre blev det med ett par timmar med fina vänner. Mycket prat, mest hela tiden. Det vart träning, gamla minnen och annat fint.

Sen så har jag under veckan köpt mig en bikini och idag blev det lite spontant ett par solglajjer (känner sommarkänslan)! Jag bjuder på bilder, bilden med glajjerna behöver ni ju inte skratta åt, tog den lite snabbt så ni skulle se hur dom ser ut!
Nu ska jag kika på tv en stund, imorgon är det stallet på morgonen och efter det långtur på 15km och sen ska jag ligga och äta godis...

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1177818/images/2012/pic_199276884.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0