åh herre

 
Ja men skulle man kanske ta och tvätta håret kanske? Duscha också för den delen. Sen att jag efter fredagens långpass inte kunnat ha något som skaver mot armhålorna eller insidan av armen vid det området, gör att jag inte har kunnat raka mig där. Mer än så vill jag inte berätta om man säger så! (OBS! är inte lika illa som det låter!!!)
 
Sen måste jag säga att jag är himla stolt över mig själv. Jag har varit sinnessjukt sugen på godis och andra sötsaker precis HELA DAGEN men inte ätit en endaste liten bit. Inte ens en M&M's. Bra jobbat med tanke på att det finns både marabou, M&M's, chips (som jag gillar), glass och lite annat. Vavava? Vad säger ni nu va? Karaktär skulle man kunna säga. Spricker nog imorn. Drar mig för intervallpasset som väntar imorgon på morgonen, men skönt efteråt!
 
oh, jag har sett kommentaren från K-berg. Kanske blir tur imorgon. Blir lite nervis (nej, det ska inte stå nervös). Bilbälte på. Nu ska jag sluta tjata, ingen har väl orkat läsa hit, eller?!
 
 
är det nån mer som tycker att Zebror är as coola?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0