Irriterad

Den första frågan jag fick när jag kom hem var: hur gick det? Mitt svar; bra

Den andra frågan 3 min senare; hur långt blev det? Mitt svar: vet inte

Tredje frågan: va det jobbigt? Mitt svar: (lite mumlande) nja...

Behöver jag säga att jag är trött på frågorna?? Om det är jobbigt... Okej, det är olika beroende på hur vältränad man är. Men annars är det fritt fram att testa själv. Sen när man vet vart jag ska springa och frågar hur långt det är fast att man vet.... Och eftersom jag lever verkar det väl ha gått bra. Eller?!?

Jag blir helt sinnessjukt trött ibland och jävligt irriterad!!!!! Det låter töntigt, men som sagt, testa själva. Nu ska jag ta tag i tyglarna för jag är i stallet. (om frågan kommer när jag kommer hem vart jag red, så slår jag sönder något) skönt att få skriva av sig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0