fantastiskt!

Efter att ha sett alla avsnitt av "NHL vägen till winter classic", så kan jag ännu en gång utvärdera det hela med att amerikaner är helt underbara! Varför? För att dom är brutalt ärliga och säger precis vad dom vill och framförallt vad som behöver sägas!
Insåg efter dessa avsnitt att om jag skaffar mig en PT nån gång, så ska hon/han vara från USA! Älskar att folk kan vara brutalt ärliga.

Jaja, efter att ha både ha nästan gråtit en skvätt framför det där så kom jag på mig själv med ett leende nästan hela tiden. Insåg att imorgon är det jag som måste pressa min kropp, göra det där som känns så långt och jobbigt. Men jag vet att jag klarar det och jag kan ju säga att väldigt mycket är psykiskt. Nästan allt. Sen vet jag hur skönt det är efteråt och hur stolt jag är över mig själv. Inte fan trodde jag att lilla jag kunde springa så långt. Jag som är så kort. Men det funkar.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Ni får en bild på mitt godis. Nästan lika gott som center, plopp, choklad med luftbubblor, majsbollar med choklad och lysmelk, hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0