fläckar

Älskar att när man lägger huvudet på kudden så blir man tröttare och tröttare. Ligger här och funderar lite, eller mest tänker jag på hur jag ska träna imorgon. Dubbelpass eller "bara" ett? Det skulle ju vara skönt att dra en tur på morgonen och sen ett intervallpass på eftermiddagen! Frågan är bara om sig orkar upp imorgon, får motivera mig med att det är grymt skönt efteråt!

I övrigt har jag nästan grinat till familjen annorlunda för att dom är så söta! Den hemliga miljonären är ett ganska bra gråtprogram det också...
Har iallafall (ännu en gång!)l kommit fram till att man ska vara tacksam för det man har, efter att ha tittat på den hemliga miljonären. Men jag antar att även solen har sina fläckar!? (eller hur man säger?) inget kan bli perfekt, och vem bestämmer vad som är perfekt i lilla landet lagom!? Det lät så bra så nu ska jag avsluta här och se om jag kan välkomna sömnen :). (gillar inte att det ska blåsa imorgon dock. HATAR när det blåser!!!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0