ganska sugen


godmorgon!
Känner mig ganska så otaggad för stallet just nu, kikade nyss på termometern och den visade -17 grader. Inte så kul. Men det är bara att bege sig iväg fast det blir inte än på typ 2 timmar.

Har ialafall tryckt i mig lite melon, apelsin, äpple, hallon och hårt bröd till frulle. Standard. Jag käkar antingen hårt bröd och frukt eller gröt med hallon till frulle. Båda är grymt gott och eftersom jag ska träna ganska så hårt imorgon så blir de gröt då.
Nog pratat om det. Har typ inget mer att säga förutom att jag är gansa sugen på godis. center, plopp, lysmelk, twix, majsbollar med choklad på och jaa. Sen skulle ju inte lite dajmglass sitta fel, inte heller lite vaniljglass med krossad choklad i.... Jaa, får fortsätta va sugen på det ett tag... Lite marabou med luftbubblor i... får fortsätta längta efter det OXÅ!!


blev ju inte bättre nu!!!
image description
detta är ju oxå gott, faktikst! (med hallon i och kanel på!)
image description
och detta, himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0