gott&blandat


har under några dagar suttit och kikat igenom arkivet och hjälp vad mycket roligt man har skrivit. Ångrar starkt att man inte skrev ner det man gjorde när man va yngre, typ 12-14 år för det skulle va sjukt kul att läsa nu!

I övrigt så tog jag ju en liten löptur förut idag och jag vet inte när en liten tur blev typ 9km? Men det är lite konstigt, att kunna njuta av att springa i 50 minuter. Att inte behöva plågas. Har under 2 dagar fått säga till mig själv att springa HEM istället för att fortsätta passet/förlänga det och då blir det mycker mer motverande att vilja gå ut nästa gång!

Nu då? Jo men lov 1 vecka. Mycket tid för träning men imorgon är det vila (promenad) och sen ska jag dyka ner i lite böcker. Matte och naturkunskap är det som ska få sällskap. Nu ska jag dyka ner i arkivet och kika. Vi hörs imorgon!

image description


1a bilden, jag nu... 2a bilden, jag typ 08?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0