Har jag fel?

ännu en dag i skolan som är slut för idag. Ska åka och träna om en liten stund och försöker finna lite motivation. Får tänka på godiset hemma, haha!

Tog en liten stund för mig att skriva, för de kom några kompisar. Men nu är jag på gymmet och ska träna.
Stör mig på alla som bara klagar på alla hjärtansdag bara för att dom inte har någon kille/tjej. Jag håller med om att dagen är lite överskattad men jag klagar inte över att jag inte har nån att "fira" dagen med. Sen är det ju mycket gulligare att ge sin kille/tjej något spontant i present eller en upplevelse... Eller har jag fel!?

Jag spenderar min dag i stallet med den finaste hästen! Sen med mina spanskaböcker och vem vet kanske får man något gulligt sms? (kom ihåg att uppskatta era vänner oxå). Nu är detta inlägget för långt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0