klädätare och livstecken

Är det bara mina kläder som tvättmaskinen gillar!? Eller äter eran tvättmaskin upp era kläder också? Våran gillar speciellt mina svarta linnen, leggings och andra basplagg som man behöver. Har slösat för mycket pengar på svarta linnen och imorgon kommer jag behöva slösa ytterligare ett par kronor på det. Kalla mig snål, men det är så sjukt störande!!!!!
Sen så kommer kläderna fram när man har köpt nya. Så är det ALLTID! Och ja, jag är lite bitter för att jag inte kan ha dom kläderna jag vill.

Annars då? Jo men tånageln kliar lite och nu ser man att den kommer trilla av. Sen så va jag tvungen att gå in och se hur många som klickar sig fram hit varje dag. Visste inte att våra liv va så intressanta? Tydligen va det några som tyckte (och tycker!) det. Trevligt, ännu trevligare om ni lämnar ett livstecken. Jag hade tänkt att dö nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0