längtar lite, men bara lite

Hmm, känner av tröttheten vill jag lova. Efter att ha sett både Elsas värld (haha, tror den heter så, på TV3play) och livet blir bättre så ville inte ögonen mer, dom strejkar.
Gick in på Facebook och grattade folk som fyller år... Jag erkänner väl att jag längtar liiiite till jag fyller år, men det blir ju ingen vanlig födelsedag. Den kommer att spenderas med en himla masa tankar! Men en liten längtan finns där, just nu iaf!

Annars då? Jo men det är lite för kallt för att man egentligen ska vilja vistas utanför dörren. Ytterdörren alltså. Imorgon ska jag dock tvinga mig till stallet och februari bjuder på medelhavsklimat, titta bara på bilden!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0