Söndag

Den här söndagen känns väldigt lugn vilket är väldigt skönt. Jag känner, konstigt nog ingen stress inför den kommande veckan än. Det kommer nog det också med tiden. Kommande vecka innehåller ganska mycket ledig tid för mig vilket jag behöver, eller jag hoppas på mycket ledig tid. Har en klipptid inbokad vilket känns väldigt skönt, även två dagar i stallet. Får se hur mycket plugg som blir gjort i skolan också, och hur mycket som jag kommer behöva göra hemma.

Såg att det var problem med kommentarerna, säg gärna till om det blir ytterligare problem så får vi försöka fixa till det. Nu ska jag hämta en cola och hitta något kul att titta på, kanske kläder?


mår som en prinsessa vilket var meningen när bilden togs, prinsesskalas!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är ju en prinsessa:)

2012-02-12 @ 20:51:11
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0