ADHD



hur tänkte jag när jag sa att jag skulle ligga stilla en hel dag? Inte alls antagligen. Det kryper i benen på mig och jag MÅSTE ut och röra på mig lite sen. Prommis blir sen vill jag lova. Halv 12 om vi ska vara exakta.

I övrigt ska jag inte göra någonting. Kan bara sammanfatta det hela men att, jag är ett ADHD-barn, utan diagnos..





en liiiiten update... blev sjukt sugen på typ en smoothie jag brukar göra, den är mer som glass men helvete vad god den är. ska fundera på saken om pappa ska få köpa med sig lite lätt naturell yoghurt och jordgubbar hem?! Har ni det och ½ apelsin och lite hallon. MIXA, fort som fan och ät/drick! Sinnessjukt gott, vill ni ha den tjockare, ha i massssaaaa bär! (okej, ska lugna ner mig. men jag kan inte kontrollera mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0