BL!



okeej, biggest loser kan ju vara det bästa programet på tv, på den sämsta tiden. Nu menar jag det amerikanska. såååå mycket bättre än det svenska, tränarna är ju grymma! Men jag saknar Jillian, hon är den bästa. punkt.

sådär, då har vi avslutat det samtalet. Snart mat, hoppas och tror jag. Hanna köpte godis förut och det drog i min mun också vill jag lova, men jag höll mig i skinnet. Visste att jag bara skulle ångra mig om jag hade köpt. Veckorevyn och en cola fick följa med mig hem istället!
Så resten av dagen spenderas framför tvn och sen med tidning i sängen. Borde fixa en grej till svenskan också, menmen. Det är mycket man borde göra!

image description
åh, herre. tummen upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0