då&nu



förut hände något som händer ganska ofta i min värld och nu pratar jag inte om att jag tränar eller äter. För det tar ju upp stor del faktikst.
MEN, jag va med pappa på ICA också skulle jag hämta hallon men när jag ser den sista påsen med dom hallonen jag ville ha, så ligger dom där bredvid. BLÅBÄR! Stora fina goda blåbär. Detta innebar såklart att dom fick följa med hem.
När jag efter maten skulle ta hallon och blåbär så ser hanna detta, och ville ju oxå ha blåbär. Så, vad ska man säga? Kommer antagligen börja leva på blåbär från och med NU! Kanske kan de vara gott att ha i gröten också? Ja, jag får testa nån dag. (kommer inte våga om de inte är gott)

Nu ska jag ta min företagsekonomibok och läsa lite, sen sova! Imorgon väntar träning och skola. I den ordningen!




image description
nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0