gratis


dag 1 hemma, check!
Skönt på något sätt att vara hemma, även fast jag gärna skulle vara kvar i värmen ett bra tag till! Men det är skönt att vara hemma och kunna skicka sms och vara ute på fb typ, utan att det kostar typ en hel förmögenhet tillsammans. Sen kunna prata i telefon också, det va inte heller helt gratis där borta. Men här så är det minsann nästan gratis beroende på vem man vill byta ett par ord med.

Har ätit hela dagen idag känns det som. Inte är det lättare när det finns massa god choklad och M&M's, dom skriker ju bara ÄT mig. Fast det gör ju apelsinerna och äpplena också, jag satsade på det sista alternativet nyss med lite hallon. Nu ska jag gå in i chill mode, startar nämnligen dagen med en liten lätt löptur imorgon. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Halli hallå! Vart va ni ngn stans?:)

Och varför bloggar aldrig Hanna längre:(

2012-01-09 @ 12:28:53
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0