sverige


tror aldrig att min säng har varit såhär skön. Efter att ha sovit på sten i 2 veckor så är min säng och min kunnde helt underbara!!! I övrigt var det mina bästa två veckor på länge, om man räknar bort vissa saker. hehe....

Men jag fick några springturer i soluppgången med havet vid min sida, många soldagar, mycket bad och träning i pool. Sen så fick jag vara ledig! Det har druckits mycket cola och ätits lika mycket frukt!
Därför ska det bli skönt att vakna imorgon och äta gröt med hallon och kanel! Svenskt! Sen dricka vatten som kommer från kranen, jaa vi uppskattar olika saker!

Nu ska jag sova, har varit vaken i 20 eller 21 timmar. Imorgon är det grötfrulle och en löprunda som kan komma att bli lång. Underbart! (speciellt känslan när man kommer hem).

image description
kommer hetsäta imorgon. (ska sluta tjata om det nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0