tänk på saken


Okeej, blåsan gick isönder. Inte så mysigt, men det gör ialafall inte ont längre som tur är!
Däremot är jag dödstrött och skulle mer än gärna gå och lägga mig nu, men ska vänta lite tror jag. Imorgon väntar ju skolan, inte så rolig dag men jag ska väl överleva den också. Däremot är det en PLANERAD vilodag imorgon. skönt!

Har funderat över en sak när folk skriver att dom har sprungit 5km, då skriver många en halvmil. Varför? För att det låter längre? Fattar inte grejen. Inte säger man väl "idag har jag sprungit 0,8mil"? Okej om man har sprungit en mil, man vill kanske inte skriva 10km... Men ja, ni fattar. Om inte? ja men då kan ni ju tänka på saken.
Tror minsann att det är dags att ta tag i livet. Hungrig blev jag också, en liten knäckemacka tror jag de får bli innan läggdags... hehe :)



image description
haha, jag ser ju såååå liten ut på första bilden! 08 är den ifrån, den andra från detta året tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0